برند! برند شما مانند اثر انگشت شماست. چیزی کاملا منحصر به فرد و مرتبط به خود شما یا کسب و کارتان. هر چیزی که به برندتان ارتباط دارد، از اسم آن گرفته تا طراحی لوگو و وب سایتتان باید بر این منحصر بودن هویت برندتان تاکید کند. پس واقعا چرا برخی از افراد از تصاویر استوک برای نمایش دادن برندشان استفاده می کنند؟!

هرچند که بازاریابی پیامکی می‌تواند موثر باشد، اما این روش از بازاریابی برای هر شرکتی مناسب نیست. به گفته یونی بن یهودا، اگر بازاریابی پیامکی با محصولات و سرویس‌های ارائه شده و روش شما برای ارتباط با مخاطبین در یک راستا قرار نگیرد، نباید از آن استفاده شود.

وقتی در مورد تجربیات خدمات مشتری صحبت می‌کنیم، مصرف‌کنندگان به دنبال کمال نیستند. بلکه آن‌ها در کارمندانی که با آن‌ها تعامل می‌کنند به دنبال دو فاکتور شایستگی و حرفه‌ای بودن می‌گردند و اگر نتوانند این دو فاکتور را در کارمند موردنظر خود بیابند، قطعا مسیرشان را از کسب‌وکار شما جدا خواهند کرد.

آیا تاکنون به خاطر مشکل پیش‌آمده به دوستان خود شکایتی داشته‌اید و آیا آن‌ها سعی کرده‌اند که با قطع کردن صحبتتان سریعا راه‌حلی را برای مشکل شما ارائه دهند؟

بالاخره انجامش دادید! پس از مدت ها توانسته اید اولین قسمت از مجموعه فیلم های تبلیغاتی تان را بسازید. فیلمنامه ای نوشته اید، کارگردانی کرده اید، به ویرایش آن پرداخته اید و در نهایت در یکی از پلت فورم های آنلاین خود بارگذاری کرده اید. فقط مانده که لم بدهید، استراحت کنید و ببینید که محتوای ویدئویی تان چگونه دست به دست می شود.

خرید آنلاین شیوه خرید بعضی افراد را تغییر داده است و تبدیل به جزء اصلی زندگی آن ها شده و همچنین راحت ترین راه خرید برای مردم شده است. خرید آنلاین سبب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود چون مادام که در خانه یا اداره یا هر جای دیگری هستید، می توانید اقدام به خرید آنلاین کنید و آن را درِ منزل خود دریافت کنید.