ک قرن از تولید کفشهای برند کدز (KEDS) میگذرد؛ کفشهایی با کفه لاستیکی که راه رفتن آرام و با صدای کم، به عنوان شاخصه اصلی آنها شناخته میشود. تمرکز بر گروه خاصی از مخاطبان، یعنی زنان و دختران جوان، باعث شده که این برند در سالهای اخیر فعالیتهای زیادی در حیطه علایق و نیازهای این گروه از خود نشان دهد.
چه خوب یا چه بد، برخی خصوصیات هستند که به نظر می رسد شانس موفقیتیک فروشنده حرفه ای را افزایش می دهند یا برخی دیگر به دلیل محدودیت ها یا برخی تعصب ها موجب کاسته شدن شانس موفقیت یا چالش برانگیزتر شدن موفقیت برای آنها می شود. یک فاکتوری که بسیاری از آن تعجب می کنند این است آیا زن بودن یا نبودن نسبت به مرد بودن آیا مزیتی در صنعت فروش به حساب می آید؟
در حیطه بازاریابی، برخی اشتباهات ممکن است هزینه زیادی برایتان در پی داشته باشد و منابع مالیتان را هدر دهد. در ادامه اشتباهاتی که میتواند برای یک کسبوکار در سال 2018 گران تمام شود ذکر شده است.
نسل Z به کسانی اطلاق میشود که در میانههای دهه 1990 تا 2000 میلادی دیده به جهان گشودهاند. به عبارت دیگر، نسل Z نوجوانان امروز و کسانی هستند که آینده را رقم میزنند. براساس آمارها، این گروه حدود 25.9 درصد جمعیت ایالات متحده را تشکیل میدهند و قدرت خرید آنها نیز برابر با 44 میلیارد دلار ذکر شده است.
مقالات دیگر...
- در مورد طراحی لوگو چه میدانید؟
- اینفوگرافی: ۵ راه ارتقای کسب و کار با استفاده از اینستاگرام
- در زبان تخصصی فروش، «نهنگ» به چه معنی است؟
- چگونه جلسات فروش جذابی برگزار کنیم؟
- ۱۵ اشتباه در مورد بسته بندی محصولات
- اهداف و عناصر تحلیل موقعیت در بازاریابی
- چگونه یک لوگوی خوب شرکتی طراحی کنیم؟
- بزرگترین ترندهای بازاریابی محتوایی در سال ۲۰۱۸
- ۴ روش برای داشتن مشتریانی مادام العمر
- پنج سطح بازاریابی دیجیتال و فرآیند فروش